madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, september 10, 2006
dressmenn
jeg er fascinert av dressmenn. i grimstad var de ikke så dominerende, men nå er de overalt. og i dag fortalte n24 meg hvorfor.

det mest skremmende, som er det jeg har sett lenge, egentlig, bare ikke helt satt ord på, skrives i denne artikkelen; - Gjennom dressen skjuler man seg som individ. Dermed er det mulig å bytte ut den ene konsulenten med den andre uten at det skal være noe kvalitetsforskjell i arbeidet bare dressene sitter godt nok hos begge.

altså. mellom ni og fire på hverdager har vi plutselig mye færre individer i Norge. plutselig går en hel haug mennesker inn i dressen sin, og de blir der til arbeidsdagen er over. så er de seg selv. og på en måte er mange samme personen, fordi de er så ekstremt objektive. den brysomme mannen-flashback.
posted by madeleine @ 14:31  
3 Comments:
  • At 12/9/06 10:13, Anonymous Anonym said…

    Men dress er litt som det er med uniformer. Farlig farlig. hihi:)

     
  • At 12/9/06 10:14, Anonymous Anonym said…

    Hups. Skjønner at noen ikke har lært seg å bruke mac her. En knapp feil og plutselig skjer det mye rart. Jaja.. Fellesmiddag i kveld?

    Lisalainen

     
  • At 12/9/06 11:40, Blogger madeleine said…

    Jeg har ymse planer om spagetti ala capri på boks... Og jeg tror kanskje jeg skal finne på noe med noen folk etter skolen. Men vi ser!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker