madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, september 08, 2006
the prettiest girl in oslo
som om dette er forløsende, madeleine. å starte ny blogg. 

å late som om det var den mest naturlige overgangen etter en lang karriere som både enjoydiary- og senere livejournalblogger. og at det ikke har noe å gjøre med at jeg bor sammen med en blogspot-gud, også kjent som kristin. likevel. vi har vel kanskje troa på at denne bloggen kan sette ord på alle disse nye oslotankene. har blitt stor jente, må vite. og jeg vet ikke hvorfor, men livejournal har liksom ikke helt plass til de store oslo-ordene. ikke søren om jeg vet hvorfor.

i tillegg er jo tittelen min nesten ironisk. jeg er jo skapekshibisjonist. dette er ingen nyhet, og tja, direkte skjult er jeg ikke. ikke mer enn akkurat nå, i hvertfall. nå sitter jeg i stua med lys på og gardinene trekket fra slik at hvem som helst kan peke og le av meg uten at jeg vil finne ut av det.
heldigvis er jeg skjult på en annen måte. de som kjenner til Familien Knotten, og da særlig kassetten "Golgata", vet nettopp hva jeg er skjult i. det fine er at dette vil jeg avsløre mer om siden.
posted by madeleine @ 23:27  
4 Comments:
  • At 10/9/06 01:59, Blogger KUDi said…

    Can I talk to the prettiest girl in Oslo?

    Yea. im like doing it anyway.

    Blogspot e fint, enklare for å kommentera då.

     
  • At 10/9/06 04:25, Blogger kristin said…

    Skapeksibisjonist! FANTASTISK!

    Og forresten er jeg bloggerprinsesse. Ikke gud. Det er blasfemi - og du er jo på bibelskole, jo.

     
  • At 10/9/06 12:51, Blogger madeleine said…

    kudi: så slipper det å bli to kommentarer hver gang og greier. selv om jeg har begynt å venne meg til at kommentarene med rogalandsdialekt er fra deg.

    kristin: blogspot-kjendis, blogspot-heltinne? du tok poenget.

     
  • At 11/9/06 09:33, Blogger KUDi said…

    Konge.. eg eige rogalandsdialekten :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker