madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, september 24, 2006
rapport fra livet som smilet i gatene
nå har jeg vært smilet i gatene siden jeg skrev om det. dette er mine resultater:

- mange ser meg ikke i fjeset uansett, så det er ikke så skummelt.
- noen får "har jeg sett deg før-tanke-grimasen".
- andre ser bare rart på meg.
- og av og til virker det merkelig å smile, så da kan jeg kikke ned i asfalten og klistre på smilet igjen. det er ikke så vanskelig som det kan late til å være.
- av og til får jeg smil tilbake.
- det fins så mange vakre mennesker.
posted by madeleine @ 23:10  
2 Comments:
  • At 25/9/06 08:11, Blogger KUDi said…

    "har jeg sett deg før-tanke-grimasen"

    den e litt morsom då :) Enkelte folk kan gå og lura på kem du e heile dagen...

    smilerevolusjon! :D

     
  • At 25/9/06 11:21, Blogger madeleine said…

    du tar sandnes, jeg tar oslo?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker