madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, september 15, 2006
sweet home grimstad
til tross for at jeg bare har vært fraflyttet i en måned, føles det som en halv evighet. mye har skjedd den siste måneden. jeg har møtt utrolig mange mennesker. jeg har vært på leir. jeg har vært på tre ikea-turer. jeg har tuslet oslo sentrum på kryss og tvers. jeg har kjøpt mitt eget kosedyr. jeg har lært masse.

oslo er min by nå. da jeg kom var en alle andre sin.

men nå skal jeg hjem til det gamle. det blir fint.
posted by madeleine @ 15:05  
3 Comments:
  • At 16/9/06 21:54, Anonymous Anonym said…

    Vi savner deg! Sitter her med en lilla tå, ikke no sjokolade og med heartbeat på tven. Og Kristin er bare ute og fester:P Men gjett hvem som har vasket klær for første gang i dag!

     
  • At 16/9/06 21:54, Anonymous Anonym said…

    Helsikes. Klarer ikke å venne meg til å skrive under, men antar at det ikke var så vanskelig å skjønne at dette var tamburmajor Lisa?

     
  • At 17/9/06 01:11, Blogger madeleine said…

    lilla tær tror jeg foreløpig er forbeholdt deg, lisa! overrasket og imponert over tøyvask. hilsen partyprinsessen.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker