madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, september 12, 2006
you block my world
som nyter av alle oslos fasiliteter, måtte jeg prøve ut legolasset på tullinløkka. vi var noen stykker fra den fantastiske bibelskolen min som gikk rundt kvartalet og satte i gang med de hvite klossene. så til grunnleggende regler innen legobygging.

1. herming fører deg sjelden langt.
2. til tross for at noen kan påstå at gutter har et eget lego-gen, er selvsagt dette bullshit. den eneste grunnen til at gutter muligens er flinkere i legobygging at de har dette med å spesialisere seg på ting.
3. hemmeligheten er å slippe fri fantasien.

da er det bra med et fint utvalg av basisklossene. jeg bygde et tårn, ikke veldig høyt, som ligner på en mikrofon, kred til den som finner tårnet mitt. timene løp fra oss der vi satt, det var som å finne tilbake til en glemt kilde.
jeg manglet bare michael jackson, perfekt legobyggemusikk.

så var det kebab, litt for tett etterfuglt av kino med kristin, william og ei til. for så å endelig komme hjem og kapitulere i godstolen. og jeg som skulle bake rundstykker i dag.


ja, tittelen er et forsøk på et lusent ordspill med en michael jackson-sang og legobygging. beklager.
posted by madeleine @ 21:40  
4 Comments:
  • At 12/9/06 23:20, Anonymous simen Nørstebø said…

    å, legohaugen er bare aller best. jeg har dessverre eksamen på torsdag, og ikke så mye legobyggetid, men har allikevel vært der et par, tre ganger. satt der tre og en halv time en gang, vi bygde en ku på førti centimeter, og fant til slutt ut at vi hadde sittet der lengst av alle. har ikke vært der på en uke nå, er det bra med klosser fortsatt? på fredag skal det bygges!

     
  • At 13/9/06 11:03, Blogger madeleine said…

    det er, kremt, nok klosser. jeg tror jeg skal bygge mer i dag, om det ikke begynner å regne. lykke til på eksamen :)

     
  • At 14/9/06 03:41, Blogger helge said…

    Jeg må stikke innom der til helgen, når jeg er hjemom. (Og hey! jeg tok ordspillet :D)

     
  • At 14/9/06 09:18, Blogger madeleine said…

    (imponerende!)

    stikk innom, du. det er definitivt verdt det. og hvorfor kommer du til oslo den helga jeg skal hjem? doh.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker