madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, oktober 22, 2006
ich bin eine Berlinerin
jeg har vært oslopike i to måneder. og litt. oslo er fantastisk. likevel søker jeg etter leiligheter i berlin. det er mulig å leve kjempefint for en billig penge der. men det er jo ikke bare derfor. jeg bare vet at jeg må østover. før eller siden. egentlig russland, og mange av de tidligere østblokklandene. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre der - overhodet. men jeg tror jeg må dit. en gang. berlin. moskva. st. petersburg. krakow. den veien.

samtidig merker jeg at jeg er skikkelig redd. stor by, ingen bekjente. kan det i det hele tatt funke? tiden vil vise.
posted by madeleine @ 16:37  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker