madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, oktober 30, 2006
ordmangel
jeg mangler ord, samtidig som jeg vet at nettopp nå kunne jeg begynt på en bok.
det blir vinter før jeg vet ordet av det her. men det blir vinter med de rette folka. og jeg benytter meg av muligheten til å gå med miniskjørt så lenge det er plussgrader. hurra.
jeg trodde jeg hadde lyst til å spille the sims 2 igjen, før jeg kom på at det holder egentlig å leve ett liv. trenger ikke flere.
posted by madeleine @ 00:01  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker