madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, oktober 22, 2006
oslo min by
merkelig hvordan disse gatene, denne byen, plutselig er min. mitt oslo. og at leiligheten er hjemme. jeg trodde det skulle ta lenger tid. mye lenger tid.
men det er noe med at jeg alltid har vært hjemme i oslo. på utallige møter i susammenheng. besøk. shoppingturer. farmor og farfar. disse gatene har alltid vært mine. men nå kjenner jeg de også. og det er selvsagt desto bedre. livet i oslo er fint.
og det er åpenbart at folka her i byen er skikkelig bra folk. alle på skolen - hei, jeg elsker dere. mine dukkehjemmedbeboere - jeg tror jammen jeg elsker dere også. og alle ettsekundsvennene på gata.
og oslo blir plutselig litt paris når jeg har amelie-musikk på øret.
posted by madeleine @ 23:29  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker