madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, oktober 30, 2006
prinsesse madeleine
jeg så på kronprinsessan på tv2. og for alle som frykter å se madeleine som politiker en dag; jeg ble ikke fristet. jeg kjenner at jeg har politikk opp i halsen, samtidig som jeg blir kjempeoppgitt over de som ikke orker å bry seg.
prinsesse har jeg derimot ingenting i veien for å bli.

jeg sendte melding til pappa i dag.
"hvorfor tenker jeg alltid på deg når jeg spiser kylling, ris og bernaise? glad i deg! klem."
"fordi det er så utrolig godt. håper du har det bra. trenger du penger? hvis ikke så sees vi til helga."
og jeg fatter ikke hvorfor han spurte om jeg trengte penger. hadde jeg skrevet "havregrøt i dag igjen, slik er vel studentlivet." - så hadde jeg forstått bekymringene fra hans side. men det virker som om mamma og pappa rett og slett har for mange penger mellom hendene etter at jeg flyttet. de bare venter på at jeg skal spørre, nesten. og ikke minst at jeg skal være ærlig, og si nøyaktig hvor mye jeg trenger. jeg er nødt til å ha verdens beste foreldre.

hei, verden. jeg liker deg.
posted by madeleine @ 22:54  
4 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker