madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, oktober 06, 2006
vinterlukt
det er altfor tidlig morgen den sjette oktober. det lukter snø og vinter i lufta, trikken min er forsinka, men jeg er hjemme. jeg er hjemme fra en kortvisitt i bergen, min første offisielle bergenstur. og nå er jeg kommet tilbake til start. hjemme. kristin ergrer seg grønn når jeg sier at jeg gleder meg til vinteren. hun mener jeg ikke vet helt hva vinteren innebærer her i oslo, litt lenger nord. det kan være. men så lenge jeg er hjemme, her, og det fortsetter å lukte snø og kaldt og vinter, er jeg overlykkelig.
posted by madeleine @ 07:36  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker