madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, november 16, 2006
adelaide
i går var jeg på aller vakreste dybdahl. oh.

men jeg glemte nøkler og mp3 i veska til vakrevenninne. så i dag ble det discman. og da ble det sondre lerche - two way monologue. jeg har ikke hørt på disse sangene på altfor lenge. disse linjene. disse orda.

så da det regna, og jeg måtte vente på grønt lys, danset jeg litt. jeg måtte. og jeg fortsatte å være smilet i gatene. hurra!
posted by madeleine @ 15:31  
1 Comments:
  • At 19/11/06 21:55, Blogger vianho said…

    utrolig glad i deg vennen, fant bare ut at jeg ville si det til deg:)

    klem fra vest:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker