madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, november 21, 2006
m(elkesjokol)adeleine
jeg har laget madeleiner, og også melkesjokoladeleiner. åpenbart. hurra!

jeg har kjøpt ny mobil. endelig.

i dag så jeg det akkurat når utelysene utenfor bygården vår ble tent. jeg elsker det, hver gang det skjer. når gatelyktene går på. eller av. jeg tror jeg tar det som et tegn. at jeg er innvidd i noe ingen andre har del i. et hemmelig tegn. og jeg prøver alltid å sette det inn i min situasjon. som nå, når det murret litt i magen min (murr, murr, murr - mytteri, mytteri, mytteri) tok jeg det som et tegn på at det i det minste er noen som bryr seg, noen som passer på meg.
posted by madeleine @ 17:18  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker