madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, november 09, 2006
mobilhorer
jeg er snart uten mobiltelefon, for ja, den dør så langsomt at jeg tror den lever. dette førte meg av en eller annen grunn til elkjop.no - som i seg selv tilsier at jeg er desperat - jeg hater elkjøp. når de da klarer å fremstille mobiltelefonene sine slik at de høres ut som vel, objekter, får jeg hetta.

utsøkt, vågal og selvsikker. med sitt fasinerende samspill av lærinspirerte materialer, elegant metall og gjennomsiktige overflater er nokia 7360...

det verste er vel at det funker. se, da. den er rosa! jeg er snart tjue år gammel og har ikke hatt en eneste rosa mobil. det er tragisk.
posted by madeleine @ 16:37  
7 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker