madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, november 23, 2006
småby, o, småby
jeg må ærlig innrømme at jeg får litt hjemlengsel når jeg surfer meg inn på grimstad adressetidende, min tidligere lekeplass fremfor noen med ord (gå og legg deg, statcounter, jeg hadde mange flere lesere der enn her. sådetsånemlig.). adressa har vel et opplag på 6 300. dette er mange familier, så jeg regner med at rundt 10 000 leser grimstad adressetidende jevnlig. alle disse leste neppe min spalte, men jeg vil likevel, kanskje litt overmåte selvsikkert, regne med at rundt halvparten leste skribleriene mine. 5000, in your face, statcounter. 1500 totalt siden medio september, dette er ingenting i forhold til hvordan jeg hadde det i mine tidligere dager. jeg var på alles lepper. det var min storhetstid, og alle elsket det jeg skreiv. så var det nok deadlines og mer russeavis (skandahlske tidende, hurra!), og jeg forlot grimstad adressetidende. men uansett. fantastisk avis. og dette er noen perleoverskrifter eller -ingresser fra nettutgaven. heia småbylivet.

Grimstad er blekksprutbyen fremfor noen
«Vi vil ha dansen»
Jan Ellingsen truer med å sette bom på veien mellom MC-klubben og rv 420 på Vik om kommunen gjør veistubben privat.


mens vi er inne på småbyer. da vi traff skumle øksemordebloggere i går, slapp plutselig, helt uforberedt kristin bomben; forresten, har vi ikke egentlig et problem her, siden dere (øksemordebloggerne) og madeleine kommer fra arendal og grimstad... hater ikke dere hverandre?
og alle var enige i at jo, det gjorde`vi egentlig.
posted by madeleine @ 15:44  
5 Comments:
  • At 24/11/06 17:32, Blogger kristin said…

    Dette er en kommentar. En fin kommentar, på en fin post.

     
  • At 24/11/06 23:32, Blogger Lisa Marie said…

    Så flink du er til å kommentere, Kristin!

     
  • At 25/11/06 02:45, Blogger madeleine said…

    så flinke dere er begge to! godt jeg er en øksemorder som kan smigres.

     
  • At 26/11/06 01:22, Anonymous Iversen said…

    Jeg gleder meg allerede til Monopol-oppgjør. :D Må bare drøye til Ole blir dumpa først, han har jo blitt helt spøkelse den siste uka. Kristin har selvsagt ansvar for å underrette meg om aktuelle kvelder på ukedager.

     
  • At 27/11/06 13:56, Blogger madeleine said…

    Kristin har selvfølgelig ansvaret, sånn helt generelt sett.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker