madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, desember 11, 2006
du må tro og håpe
jeg har fått ny mobil. den er veldig fin hvis du ikke trykker på den. den er rett og slett snæksi. men, jeg har jo trykka litt på den. og funnet ut at mms, det vil den ikke motta. eller sende.
jeg er netcomfantast. jeg liker netcom. jeg har hatt netcom lenge. netcom er bra. så jeg klikker meg inn på netcom.no og skal finne innstillingene til mobilen min, som ikke er der. så ringer jeg 05050 og er forberedt på nok en idiotsamtale med noen kundeserviceidioter. samtalene blir fort idiotiske av sånt. først forteller en stemme meg hva jeg skal trykke hvis jeg vil noe, og siden jeg ikke vil gjøre noen av de tingene, må jeg vente på svar. jeg setter på høyttaler og forbereder meg på å vente. jeg er klar for suppesang som celine dion eller sade. men hva kommer?

jo!

"i morgen"-sangen, akkurat den som de hadde på reklamen. dere husker "i morgen"-reklamen med netcom, hvor de synger det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe... og de danser, de stepper, de er lykkelige. akkurat den reklamen jeg hvinte av da den var på kinoen en gang, bare fordi den er fantastisk. virkelig fantastisk. og sangen er der. på 05050. jeg kjenner jeg har fått et nummer å ringe når jeg er ulykkelig.
posted by madeleine @ 16:36  
5 Comments:
  • At 11/12/06 21:47, Blogger Magnus said…

    Ellers er det vel bare å sette på en Annie-plate.

     
  • At 11/12/06 23:19, Blogger madeleine said…

    men greia er, du må tydeligvis ringe 05050 og høre. det er en mannestemme, liksom. det er ikke Annie. og han høres så glad ut. det er fantastisk. når kommer du og ser "13 snart 30"?

     
  • At 12/12/06 20:32, Blogger kristin said…

    Du kan ringe meg også, altså. Jeg vil synge av full hals - aldri mer made-lei-seg!

     
  • At 12/12/06 22:17, Blogger Magnus said…

    Kommer i morgen tror jeg.

     
  • At 15/12/06 01:00, Blogger madeleine said…

    typisk magnus. typisk å komme når madeleine er vekke. typisk, altså.

    kristin: jeg vil så inderlig det!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker