madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, desember 15, 2006
en seier for madeleine -
en seier for madeleine - en seier for menneskeheten!

jeg har vært merkelig i kveld. virkelig merkelig. slik at jeg burde ha holdt meg hjemme, egentlig. men det var jo juleball. og man hadde vært på retreat i tre dager. mye stillhet. tjuefem minutter hjemom til skifting, og så juleball. dette pluss at jeg kun sov fire og en halv time i natt, gir merkelig madeleine. som sier "hvor er gløggen? DER ER GLØGGEN!" og kommer med merkelige utbrudd. stadig. og merkelige ideer.
blant annet nettopp denne. at hvis jeg seirer, kan jeg rope hurra! og så kan jeg si, mitt nye slagord - en seier for madeleine - en seier for menneskeheten!
dere tenker kanskje at det er litt feil vei, at det er motsatt. men nei.
hvis jeg blir glad, er jeg ekstremt flink på å spre glede. og glede, smil, humør, er det som kan skape fred i verden. altså, en seier for menneskeheten.
så værsågod, gi meg seire. og menneskeheten vil seire. mihihih.

(og hør hvordan det klinger; en seier for madeleine - en seier for menneskeheten! hurra!)
posted by madeleine @ 01:11  
8 Comments:
  • At 15/12/06 02:56, Blogger Lisa Marie said…

    fnis. du er merkelig:) var det bra?

     
  • At 15/12/06 04:25, Anonymous Rebella said…

    Aaaahahahaaa!!! Se hvor mye klokka er nå madeleine! Se hvor mye klokka er !!! :D Haha, jada, jeg skal legge meg nå, måtte bare innom bloggen din og se om du hadde skrevet noe nytt, og det hadde du jammen! *Leser og får flashback til festen, akk.*

     
  • At 15/12/06 04:26, Anonymous Rebella said…

    (Altså, ikke at de flashback'ene var så store, men, merkelige madeleine er morsom. :D )

     
  • At 15/12/06 08:42, Blogger madeleine said…

    merkelige madeleiner er alltid fint. lisa; det var bra.

     
  • At 15/12/06 10:22, Anonymous Linn said…

    melkesjokoladeleine, du må komme innom jobben min til uka for å få julegave. sånn er det. jeg jobber på qvist tirsdag, torsdag og fredag, på klingenberg pocket på onsdag kveld og på ark i storgata på lørdag. sånn er det.

    håper jeg ser deg. :)

     
  • At 15/12/06 17:56, Blogger madeleine said…

    linn: det er klart jeg må få til. blir vel tirsdagen, for jeg drar hjem på onsdagen. knis.

     
  • At 19/12/06 14:24, Blogger thale said…

    å du har vært (nesten) i ma neighbahood! var det snø der? hilsen smådesperat pike som snart skal hjem til jul

     
  • At 19/12/06 19:00, Blogger madeleine said…

    det kom snø siste natta. jeg var våken, trakk fra gardinene, og det var hvitt. veldig våt snø, og mye slaps dagen etter, men fortsatt, snø. det er nok mye mer enn hva sørlending-madeleine kan skryte av i grimstad.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker