madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, desember 09, 2006
hva mer kan en ønske seg?
ønskeliste er en vanskelig greie.
det fine med mine juleønskelister er at når jula er over, kan jeg stryke ut alle tingene jeg fikk, justere litt og kanskje legge til nye greier, og så har jeg en liste til bursdagen min også.

jeg har delvis fomlende satt opp følgende liste:

- hvit flosshatt
- damien rice-billetter til sentrum scene 23.mars
- fin tekanne
- morgenkåpa på h&m, den kimono-greia
- parfyme
- bunadssølv
- møkkajenter t-skjorta
- den lille havfruen DVD

tenk om jeg hadde fått den hvite flosshatten. hvem har vel ikke lyst på en hvit flosshatt? jeg lover. hvis jeg får det, skal jeg bruke den kjempeofte.
posted by madeleine @ 16:01  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker