madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, januar 20, 2007
action på hjørnet

(ja, jeg vet at tittelen kan minne om en tittel på en trashy dubbet barnefilm.)

i kvartalet vi bor i er det fire hjørner. to av dem har jeg verken rundet eller passert, det tredje har jeg rundet én gang for snart et halvt år siden, men det fjerde runder jeg daglig, opptil flere ganger hver dag. hver gang smyger jeg meg innpå, langs veggen, sjekker vikeplikten til høyre (altså, jeg klarer ikke å stoppe.), og går på. jeg har ofte tenkt at her er det kræsjemuligheter. reelle kræsjemuligheter som i notting hill. dog har jeg ikke gått rundt hjørnet med appelsinjuice enda, så jeg har vel ikke prøvd ut kræsjehjørnet helt på ordentlig enda.

hver gang jeg runder dette hjørnet, stiger altså spenningen i taket. er det noen å kræsje i i dag? jeg forventer ikke hugh grant eller julia roberts, bare et levende vesen. tenk så fint det hadde vært.

eller kanskje dette er en av de tingene som bare funker i filmene.
posted by madeleine @ 03:07  
9 Comments:
  • At 20/1/07 16:43, Blogger Sandra Elén said…

    hei hei, er du også en av de som syntes at denne filmen er tidenes beste film......

     
  • At 21/1/07 02:56, Blogger madeleine said…

    selvsagt! den er fantastisk! å, vi må se den igjen snart.

     
  • At 21/1/07 16:03, Blogger Magnus said…

    Jeg hadde nesten suksess med å løpe ned en person rundt et hjørne en gang.

     
  • At 21/1/07 22:52, Blogger madeleine said…

    nesten suksess, som i halvveis snubling?

     
  • At 23/1/07 22:59, Blogger Magnus said…

    Som i at jeg klarte å stoppe før jeg løp han det. Det som var spesielt var at den personen var en rimelig kjent person.

     
  • At 24/1/07 00:16, Blogger madeleine said…

    åj! fortell fortell! hvem? på t-banen i dag satt en av dansefeber-dommerne, og de jeg var sammen med ville betale meg flere hundre for å gjøre dansemoves foran henne. men nei.

     
  • At 24/1/07 16:12, Blogger Magnus said…

    Tja, det er jo en av historiene jeg stadig vekk forteller, det kan sikkert Kristin bekrefte.

    Jeg holdt på å løpe ned Kronprinsen da jeg rundet et hjørne på vei hjem fra skolen en gang.

     
  • At 24/1/07 21:57, Blogger madeleine said…

    kronprinsen! wow. imponerende. hvis du foreksempel er for republikk, hadde du en stor sjanse for å få gjennombrudd der...

     
  • At 24/1/07 23:42, Blogger Magnus said…

    Jeg er hardcore royalist, så det var nok greit at det bare ble nesten.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker