madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, januar 15, 2007
askerutflukt
da jeg og rebella spiste frokost, strømmet det plutselig på av bloggere og øksemordere som skulle besøke kristin og lære seg mer om sex og singellivet. jeg og rebella pakket sammen sakene våre og stakk av. jeg hadde nemlig et mål for dagen. asker.

helt siden jeg var to måneder gammel har jeg vært dømt til å ha en bestevenninne i asker. det har passet oss ypperlig, vi har vokst sammen og delt barbie, disney, lego, michael jackson, inkognito, nyttårsraketter, lego, ostepop, tenårene, tenåringsfrustrasjon, lego, dyreparken, og lego. det er noe fantastisk med de man har kjent hele livet. man trenger ikke forklare ting, de vet alt.

og i dag skulle jeg altså besøke henne, hjemme der hun har bodd i alle de år jeg husker. ble hentet på togstasjonen av to übervennlige foreldre som er gull tversigjennom, og hjem til et hus, ett ordentlig hjem-hjem, se på slækketv og bare vite at her er jeg og der er bestevenninna i tjue år, og snille foreldre som lager mat, det er luksus. vi trenger ikke å si allting da, vi kan si det vi vil si og drite i resten. vi vet hvor vi har hverandre. sånn er det i asker, dere.
posted by madeleine @ 01:01  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker