madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, januar 28, 2007
bøsda
det er noe fint med å ha bursdag, altså.

torsdag fylte jeg 20 år, the big 2-0. jeg ble vekket klokka 5:05 av mine vakre bofeller med kake, lys, melk, krone og gavekort på en bamse. lykkelig uvitende om klokkeslettet sa jeg "så koselig", noe K kvikt responderte med "ikke så koselig lenger når du ser hva klokka er...", og da la L til "for da kan vi alle legge oss og sove litt til igjen!"
når jeg så sto opp rundt sju var det kake & film til frokost. foreldre og lillebror ringte og sang sang for meg. så var det skoleekskursjon til oks, som var en ny opplevelse for sørlandsmadeleine. mye klokt ble sagt om å være leder. sara lindholm var storartet. så, rundt klokka ett, etter mange meldinger og to telefonsamtaler sa mobilen min takk for seg for dagen, som selvsagt er upraktisk på bursdagen. og litt trist. men huhei. vi tok buss til byen igjen. heldigvis hadde vi hoppet på feil buss, altså den som skulle innom alle tenkelige stopp i hele lillestrøm før den vendte nesa mot oslo, men da fikk jeg, michael, josva og william diskutert ferdig på mulige og umulige problemer. jeg tror vi nesten ble enige om at tid ikke eksisterer.
bursdagsmiddag på burger king, redaksjonsmøte i sorthvit. så direkte på the magic numbers-konsert med eva-darling. var dere ikke der, gikk dere glipp av noe fantastisk. Well what's my name, well what's my name? I don't know! danse hardt.

det var ett stykk bursdag.
så var det celebration i går med masse masse folk jeg er glad i. ingenting er bedre enn folk man er glad i. noengang. jeg fikk totalt 1,124 kilogram freia melkesjokolade. og masse fine bøker og masse fine filmer. og enda litt til. jeg er en bortskjemt, bortskjemt liten pike. ikke minst; om ni dager stikker jeg til kenya.

livet er fint, dere. just grab it.
posted by madeleine @ 19:59  
7 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker