madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, januar 06, 2007
døgnvill
i går så vi ringens brorskap. det var lenge siden sist, og jeg hadde helt glemt at frodo har samme uttrykket gjennom hele filmen. men den er fin. da klokka var ti på tolv, lurte rebella på hvor seint det var. jeg svarte med "skal du overnatte hos meg, rebella?", og til tross for at hun dro litt på den, ble det fort sånn, siden siste t-bane gikk om en halvtime. vi gikk hjemover før tre, og vel hjemme satt vi på kjøkkenet og drakk smoothie. da jeg fant ut at jeg egentlig ikke var trøtt, og rebella var selvsagt heller ikke trøtt - det er hun bare når hun ikke skal være det, syntes vi det var en god idé å se noen episoder av sex and the city. plutselig var klokka halv fem, og det var på tide å legge seg. rebella var overbevist om at hun ikke kom til å sove til tre på dagen. jeg for min del våkna littav og til, klokka tolv og ett og sånt, men la meg til å sove igjen. klokka halv fire var det sjokk og ut av seng. og frokost. så har vi dulla og sett på peter pan, og da ble det fort slik at vi nettopp tok oss selv i å måtte rydde vekk frokosten slik at vi kunne lage middag. ajaj.

hurra for slække lørdager!
posted by madeleine @ 18:20  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker