madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, januar 04, 2007
gjorde mer for meg, enn du noengang kan forestille deg
alt jeg husker er spenninga - og følelsen som den ga...

i fare for at hele denne bloggen blir en stor jahn teigen-hyllest, må dette bare nevnes før jeg skal være tyst på den kanten en stund. men, altså. i dag gikk vi ved nationaltheatret. moises dytta meg i ryggen, for å påpeke at rett foran meg, så nærme at jeg ville ha snubla i ham hvis ikke moises hadde stoppa meg, der GIKK Jahn Teigen. jeg var kanskje tjue centimeter fra ham. etter å ha prøvd å roe meg ned, begynte vi å følge etter ham. han rundet et hjørne, vi rundet et hjørne. han rundet et hjørne til, og vips var han vekk.

da jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg, ringte jeg til trøndervenninna mi. jeg ba henne gjette på hvem jeg nettopp nesten hadde kræsja i på gata, og hun svarte umiddelbart jahn teigen. det sier kanskje nok.

oh, og dagen var gjort.

så så vi illusjonisten på kino (sett inn fin imdb-link her), den var kjempebra.

hurra for rebella - 20 år!
posted by madeleine @ 21:25  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker