madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, januar 02, 2007
hvil deg nå, du er sliten


en observant leser vil kanskje dra kjensel på dagens og gårsdagens tittel.
jeg er hjemme i oslo igjen. det er fint. her bor jeg. og nå har jeg drukket cola, tatt taxi hjem - for det koster ikke altfor mye og jeg hadde møkkatung bag, jeg har sett litt på tv og oppdatert meg på nettet slik man bare klarer fullt ut på egen data. jeg har sittet på bussen i fire timer, hvorav to med bra kompis. jeg har spilt zelda og dødd ved bossen. jeg har skrudd på varmen på rommet mitt, og i resten av leiligheten forøvrig. og. jeg har satt på jahn teigen. hurra!

få andre artister gir meg mer ro i sjela. jeg pleier å si at det fins et jahn teigen-sitat til enhver anledning. kort sagt. jeg liker jahn teigen. da jeg var liten, var det jahn teigen, michael jackson, toto, familien knotten og ivar skippervold som var heltene. i skjønn forening, med andre ord.
men jeg liker ham. jeg tror han, som alle andre visesangidioter, vet noe om livet. jeg tror han er undervurdert. altså. jeg vet han ikke er tidenes største musiker eller sanger, men han er bra. hurra for jahn teigen! det er greia.
posted by madeleine @ 16:28  
5 Comments:
  • At 2/1/07 22:07, Anonymous Lena said…

    Hvilken boss døde du på? Regner med at du har spilt twilight princess så.. Jeg sitter fast i vannborgen. Grr.

    :)

     
  • At 2/1/07 23:23, Blogger madeleine said…

    ikke twilight princess, the wind waker. henger litt etter. hater alle bosser fra nå av.

     
  • At 2/1/07 23:31, Anonymous lena said…

    Hehe, jepp vet akkurat hvordan det føles. Møkk :p

     
  • At 6/1/07 18:29, Blogger KUDi said…

    Twilight Princess på Wii e heilt fantastisk..

     
  • At 7/1/07 00:47, Blogger madeleine said…

    wii er helt fantastisk.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker