madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, januar 22, 2007
madeleine seirer igjen
jeg pleier alltid å se på meg selv som rimelig teknisk anlagt. mamma og pappa spør meg støtt og stadig om å fikse det og det, vise hvordan man gjør slik på mobilen, hva når nettet hjemme er nede, og ikke minst; jeg fikk stilt inn parabolen deres riktig i høst. jeg kan min datamaskin også, ja, stort sett trenger jeg ingen mann til å være teknisk for meg.

likevel; da jeg fikk min nye mobiltelefon første desember og med iver pakket den opp, forundret jeg meg over at minnekortet som fulgte med ikke passet inn der minnekortene skulle være. jeg prøvde, men skjønte ikke helt greia. jeg så også at det sto "adapter" på den lille dingsen, og av en eller annen merkelig grunn konkluderte jeg derfor med at det ikke var et ordentlig minnekort. at jeg måtte kjøpe hvis jeg skulle ha.
i dag har jeg vært mongoflink og ryddet på rommet, og da kom jeg over denne lille adaptertingen igjen. som mange av dere kanskje har skjønt allerede - etter kort fikling fant jeg ut av at inni adapteret lå selve minnekortet.

hurra!
en seier for madeleine - en seier for menneskeheten!
posted by madeleine @ 15:40  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker