madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, januar 01, 2007
slå ring om det vakre som fins
jeg vil fortelle dere sannheter. hauger av sannheter, som glupe madeleine har pønsket ut i jula. for det har vært nok av tenketid. jeg burde ha løsningen på det meste nå. egentlig. og alle sannhetene man skulle ønske seg. som at ting aldri blir det samme igjen, samme hvor mye man later som. som at det er visse ting viljen ikke kan styre. men jeg skuffer meg selv. tenketida har blitt tanketom. det er så deilig å bare bekymre seg for livets små problemer. hva skal jeg gjøre nå? spise sjokolade, ok.

så var det et nytt år. oppsummering av det gamle kommer. jeg hater nyttårsforsetter, men jeg har ett som er helt ytterst nødvendig. jeg blir nødt til å få en god vane på daglig bibelstund. helt nødt. jeg vil ha ordet på innsiden. utover det; åpenbart, mindre sjokolade - kun i helgene og nødsituasjoner. mindre brus - kun i helgene. mindre kebab - mer nistepakke. lese flere bøker, ikke minst, lese ferdig narnia og halvblodsprinsen. mer orden i klær (nåja. det er begrenset hva man får til på åtte-ni kvadrat.).

men livet er fint. og nå venter tigerstaden på meg igjen, snart. jeg skal gladelig vinke farvel til grimstad. nok nå.
posted by madeleine @ 02:46  
4 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker