madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, februar 06, 2007
close your eyes, and don't you think of nothing
så drar vi til kenya. jeg og hele gjengen. 
jeg gleder meg til cirka alt det samme som sandra har sagt. 
også gleder jeg meg til å gå med alle, alle sommerkjolene mine. 

jeg kommer til å gi blaffen i alt med både alfakrøll i midten og .com eller .no på slutten. 
så det blir null oppdateringer på skjult.blogspot.com inntil tjuesyvende februar. nada. zero. i mens kan dere følge med på vakre blogger fra for eksempel bergen. eller kanskje dere vil vite hva lisa og kristin finner på mens jeg er vekke? da kan dere kikke inn i vårt dukkehjem. dette er mest hvis de oppdaterer, selvsagt.

I bless the rains down in africa.
posted by madeleine @ 12:01  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker