madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, februar 01, 2007
hvordan holde seg balansert
det er viktig å ikke velte for hardt til noen kanter. derfor forsøker jeg å veie opp livet mitt. på søndag så vi først "den lille havfruen" - som forøvrig har mistet veldig mye sjarm siden jeg så den sist, fire-fem år gammel - etterfulgt av fantastiske "fight club". og vi endte vel opp som relativt normale da kvelden var over. på tirsdag varmet vi opp til finfine tenkefilmen "stay" med simpsons, family guy og ymse klipp fra trond-viggo-dvden.
i går kveld mener jeg likefullt at jeg overgikk meg selv i avbalansering. sengelektyren var tredelt og besto av møkkajenter, en slags kvasifeministisk tegneserie om livet og kjærleiken, [mag], kanskje det minst dumme jentedustebladet (for av og til må man bare proppe seg med noe hjernedødt møkk), OG "Ina svikter ikke" - fra Ina-serien Kristin nevnte. med andre ord er jeg nødt til å ha blitt en perfekt avbalansert jente i sin beste alder. med input fra kvasifeminismen, moteverdenens forventninger, og forventningene som har vært der siden sekstitallet.

for å videreføre avbalanseringen; jeg drar jo snart til kenya, faktisk førstkommende onsdag. når jeg kommer hjem etter tre uker på savannen, skal jeg antagelig direkte på vinterferie. på fjellet. til snø og ski. hurra!
posted by madeleine @ 12:34  
5 Comments:
  • At 1/2/07 16:04, Anonymous ... said…

    Du skal skrive preken i dag, ikke blogg. Makan...

     
  • At 1/2/07 17:02, Blogger madeleine said…

    Makan. Jeg suger på tvangsskriving.

     
  • At 1/2/07 20:59, Anonymous Carita said…

    jeje. når du snakker om vinterferie... jeg drar til finnmark halvannen uke etter at vi kommer hjem... kan risikere 30 kalde.. *KULDESJOKK* HURRA! det blir party :D

     
  • At 2/2/07 00:43, Blogger madeleine said…

    det blir party! og da blir du sommerfuggel i vinterland. haha! å, nå gleder jeg meg til kenya, altså. can't wait.

     
  • At 2/2/07 02:06, Anonymous Rebella said…

    Aaaaa! Hva er dette for noe a? Har ikke fått skrevet en ting, og nå er det langt over leggetid. Lenny? Hvis du ser dette? Ring meg! (Skal se om dette funker så bra som du tror.) Kom på msn! Hva som helst... Aaa...

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker