madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, februar 04, 2007
innta prinsesseposisjon
jeg henter frem sommerkjolene, alle de kjempekjempefine sommerkjolene, og det er fjerde februar. jeg har funnet solhatt, og jeg forbereder meg for sommer. den sjuende februar stikker vi. hele fbo-gjengen. sabla bra folk. til brussel først, så til nairobi. og så blir vi i kenya i tre uker.
så jeg er hjemme i helga. her gjemmer sommerkjolene mine seg om vinteren. vi har feiret mormor som er sekstifem år eldre enn meg. hun er verdens herligste mormor, som ikke kan si nok hvor stolt og fornøyd hun er av oss alle. det er det med slekta mi, at det er så bra folk. virkelig. og så har du meg da, som sipper når andre sipper. det er en belastning under slike fester med fjorten taler. men så hadde jeg fått ny kjole og lekte prinsesse. det er min posisjon, jeg er prinsessa, for jeg er minst av alle barnebarna. det er en posisjon jeg kan trives i.
posted by madeleine @ 23:19  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker