madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, mars 19, 2007
del to av triologien
jeg og mitt vakre kollektiv har laget en oppfølger til forrige suksess.
temaet er at kjærligheten faktisk er en slagmark. noen kan kanskje tolke vilt og si at dukkehjemmet, kollektivet, også er en slagmark. dem om det.
love is a battlefield.

tre nye beboere i bloggersamfunnet - la oss håpe de blir hyppige oppdaterere.
linn therese, vakre vakre jenta, har laget en rosa blogg.
ida marie, årets søteste russ og antagelig høstens søteste rekrutt. herlige jenta har laget en blogspotblogg, og kommet seg videre fra livejournal tilsvarende undertegnede.
øistein, også kjent som ida maries storebror. han er tørrvittig og vil forhåpentlig fortsette med å være det på denne sida.
posted by madeleine @ 11:58  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker