madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, mars 11, 2007
det var en gang en plystr og en fjert
trond-viggo er fantastisk, og neste år skal det bli teamsangen til meg og eva-darling som skal flytte sammen. antagelig. det er så deilig å treffe gode venner igjen når man ikke har sett de på en stund - og oppdage at vi veit nettopp hvor vi har hverandre. at vennskapet ikke avhenger av frekvensen på treffene.

i alle år har jeg aldri hatt noe særlig forhold til afrika. det har vært et kontinent som vi må hjelpe, men jeg har aldri hatt noen nød for å hjelpe selv. så da jeg sist sommer fant ut av at bibelskolen skulle til afrika, ble jeg ikke veldig gira for dette, jeg var tvertimot skeptisk. jeg har rett og slett aldri hatt så veldig lyst til å dra til afrika - og det er jo så mange andre land som trenger hjelp. men etter kenya har ting forandret seg. det er helt merkelig. jeg følger med når det er afrika på tv, i avisen, på nettet. afrikabilder. afrikaopplevelser. som om Gud bare la kenya og afrika i hjertet mitt. for det er jo det som har skjedd. jeg, madeleine, har fått et hjerte for afrika. som cirka seksti prosent av alle kristne jenter før meg.

men, tross alt. det er ikke det verste å ha hjerte for. det er egentlig helt ok.
hilsen afrika-madeleine.
posted by madeleine @ 13:03  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker