madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, mars 18, 2007
en drøm er et håp fra hjertet
jeg innser at jeg sviktet mitt prinsessealibi i dag tidlig. jeg la meg seint i går kveld, og hadde da lite lyst til å stå opp med sola. sola hadde dog andre planer, og blendet meg klokka for tidlig. askepott ville i en slik situasjon sunget en sang, danset seg inn i klærne, redd opp sengen med en lekende letthet. jeg for min del knurret på innsiden og snudde meg rundt og vekk fra sola. møkkasol.

det skal sies at jeg liker at våren kommer. etter at vi kom hjem fra kenya har det vært litt for mye vinter, litt for lite sommer. våren bringer løfter med seg, våren er nytt håp og nytt liv. snart er det påske, de selger påskeegg i butikken til skrekkelig dyre priser. dagene går fort.
posted by madeleine @ 11:52  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker