madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mars 30, 2007
glad påsk!
fordi jeg er ung, nyutflyttet og naiv, forbeholder jeg meg retten til å lengte hjem. selv om det bare er nesten to måneder siden sist. men. jeg har også vært i afrika. det er langt vekk, det. og da blir to måneder, hvorav tre uker var langt vekk, en halv liten evighet. nemlig.

så i morgen drar jeg hjem. og det er hurra. jeg skal henge med mine vakre venninner og venner, jeg skal henge med mine vakre fosterbrødre, nestensøster, brødre med kjærester og foreldre, jeg skal kose kattene mine i stykker. jeg skal kanskje sitte på brygga i grimstad og spise soft-is. for det gjør man i grimstad, og aker brygge blir aldri det samme. jeg skal påske meg.
posted by madeleine @ 17:45  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker