madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, mars 25, 2007
gneldr.
i dag lærte jeg tre ting om hvordan jeg skal overleve de kommende søndags ettermiddagene denne våren på majorstua.

ein always know where your sunglasses are. dette høres selvsagt mye kulere ut på engelsk enn på norsk, men er en regel man ikke skal feie vekk. går du uten solbriller på majorstua i vår, blir du tatt for å være enten turist eller teit.
to husk å handle alt du trenger av dagligvarer på lørdagen. kun idioter og de som virkelig har en nødssituasjon tyr til ica nær, som er svindyr, trang, og med begrenset utvalg.
tri om du har kjæreste - ta ham eller henne med. om du er singel - sett på steinansiktet, og forbered deg på å se utallige sukkersøte forelska par som holder hender. det myldrer av dem, og det virker som intensjonen deres for å tusle rundt i all åpenhet er nettopp dette; å påpeke at du er teit som er singel. at du er den eneste i verden som ikke har funnet noen å holde i hånda. at de er verdens lykkeligste.

men hei! dagen ble plutselig så mye lenger. klokka er halv sju og det er lyst ute. det er en glede vi single kan ha, som dere andre kan bare drite i å fryde dere over.
posted by madeleine @ 18:22  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker