madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, mars 03, 2007
jeg og damien
My drum, my drum, my drum
Gonna make ya
My drum, my drum, my drum
Gonna make ya come


jeg går fort. jeg går taktfast, jeg har tatt på sinnaansiktet. jeg og damien er sinna sammen, og til tross for at jeg er totalt uvitende om hva jeg er sinna på, prøver jeg å få aggresjonen ut gjennom tramping og kappgang.

My book, my book, my book
Gonna make ya
My book, my book, my book
Gonna make ya look


jeg er jo egentlig ikke sinna i det hele tatt. på innsiden er jeg glad. men damien er sinna. og jeg veit at han blir mer sinna snart, og jeg gleder meg. for om man ikke er sinna regelmessig, må man passe på å være kosesinna. i blant. hvis ikke sprekker man plutselig.

My hand, my hand, my hand
My hand going under
My hand, my hand, my hand
My hand going understand


og når jeg er kosesinna blir jeg småirritert på treige idioter som ødelegger farten, takta og trampinga mi. på rulletrapper som ødelegger hele sinnashowet. men innerst inne går det fortsatt ok, for jeg er jo ikke skikkelig sinna. det er det bare damien som er. og den tjuetredje skal jeg se damien være sinna på scenen. om han er sinna, da. kanskje han også egentlig er glad. kanskje alle bare kan være venner. kanskje alle bare kan holde hender og si en nøytral lyd, "mmm", for eksempel. kanskje jeg kan begynne på fine skolen igjen snart. savner folket.
posted by madeleine @ 14:39  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker