madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mars 23, 2007
pelspålegg
helt siden jeg flyttet for meg selv i høst, har jeg hatt et motto når det kommer til pålegg. mottoet lyder slik; "SMØR PÅ!". grunnene til mottoet er a) det er ikke så veldig dyrt for pålegg uansett når man bare er en person, b) det smaker så mye bedre og brødskive blir mye mer fristende og c) da unngår jeg at påleggene mine blir grønne før jeg får tømt de. i dag feilet likevel mottoet. jeg hadde funnet frem majones og leverpostei, og gledet meg til en god brødskive. jeg åpnet leverposteiboksen, og hva skuet mitt øye? en hvit, pelslignende flekk på den ene kanten av leverposteiklumpen. fort vurderte jeg om jeg kunne spise av den andre kanten av klumpen, men slo det fra meg å satte på lokket igjen.
problemet nå er at mitt nye motto når det kommer til pålegg blir "SMØR PÅ MER!". vi går en dyr fremtid i møte.
posted by madeleine @ 10:44  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker