madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mars 16, 2007
slubring på kvelden
av og til sitter jeg her. det er seint på kvelden og jeg veit jeg burde vært i seng for lenge siden. jeg har for eksempel brød, makrell i tomat, salami, eggerøre, majones og melk foran meg. jeg har for eksempel for n'te gang overvurdert min egen sult og det ligger en brødskive igjen som jeg ikke vil ha. og jeg har for eksempel skrevet litt thomas dybdahl på gaffateipen på datamaskinen min, love, baby love - and not trouble, for av og til gjør thomas dybdahl det så sabla greit. av og til veit thomas dybdahl hva man tenker før man tenker det selv.
av og til har jeg diskutert med kristin hvorvidt knut nærum er født i 1960 eller 1961, og jeg tapte. og jeg har, sammen med rebella og moises, vunnet i alias - det fantastiske spillet - med det relativt enkle ordet "sparkstøtting". og jeg har i dag påstått at selv om ikke Bibelen er en realfagsbok, så er det ikke nødvendigvis en motsetning heller.

og jeg har lært at der det i Bibelen står at kvinnen skal tie i en forsamling, så står det i grunnteksten "eta" etterpå, som betyr hva eller det mer kjente ordet hæ. altså. kvinnen skal tie i en forsamling, HÆ? for Paulus var sarkastisk.

livet er helt middels, og 15.mars har vært en fin helt middels dag.
posted by madeleine @ 00:41  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker