madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, mars 12, 2007
spark under beltestedet!
i dag har jeg spist frokost i nydalen. der påsto jeg at jeg er blogger i blodet. og jeg vil kanskje si meg enig med meg selv. dog finner jeg meg i slike situasjoner som nå - hvor jeg tenker at jeg ikke har noenting å fortelle. det verste jeg veit er blogger uten substans.

jeg er for at alle kan begynne å blogge, men at det må være en viss terskel etter en måned eller to. idiotblogging er bare med på å gjøre nettet til en søppelhaug. når store portaler som db.no kjører pisspreikere inn på hovedsida, er noe gått galt. i tillegg, dette er med på å spre det jeg vil kalle den andre analfabetismen. hvor idioter gir blaffen i korrekturskriving. forståelse kan ikke unnskylde feilskriving - type "men du skjønner hva jeg mener". korrektur er død og liv. kan man ikke skrive ordentlig, hjelper det ikke å spre det til hele verden ute på nettet, det bare sprer møkkafeil. skjerpings.

og jeg underholder meg med alle reaksjonene på biskop kvarmes utestenging. altså. han gjorde det klart hvor han sto før han ble innsatt i stillingen. jeg kjenner jeg har blitt mer konservativ etter et halvt år på fantastiske skolen. ja, jeg kjenner jeg er skeptisk til homofile prester, for det står så sabla klart om det i Bibelen. shoot me if you will. jeg blir en konservativ rompe til slutt. bli glad i meg nå, før jeg blir en rompe.
posted by madeleine @ 18:29  
8 Comments:
  • At 12/3/07 23:18, Blogger wilfu said…

    Idag er du sinna Madeleine. Madeleine, er du sinna?

    Utseende på bloggen din ble forresten fantastisk. Og takk for at jeg er et vakkert menneske. Det varmer.

     
  • At 13/3/07 00:26, Blogger madeleine said…

    klart du er et vakkert menneske. det trodde jeg du visste. og takk for bloggkomplimentet.

    jeg er egentlig ikke så sinna, ser du. jeg bare syns homofile prester-debatten ble litt mer spennende etter en uke med bruno knutsen. og teite blogger har jeg hatt noe imot lenge.

     
  • At 15/3/07 20:01, Anonymous Anonym said…

    Hei Madeleine!

    Har store tanker om å nå bli en av dem som leser bloggen din igjen.. Merker at hver substans i kroppen min stritter mot at du ikke kommer hjem for å være hjemme lenge i sommer.. Hjem er hjemme på Fevik det:( Så nå skal jeg holde meg oppdatert slik at jeg ikke mister helt kontakten med deg, er redd vi skal bli sånne gamle damer som sitter i hver vår ende av landet og sier: "Madeleine /Linn Therese, jah *sukk*, hun kjente jeg en gang..." Jeg nekter å gjøre meg selv til en "du kjente".. Ettersom du ikke kommer til Grimstad for å besøke meg som eneste intensjon, må jeg reise til Oslo for å besøke deg, og det akter jeg nå å gjøre. Dessuten har jeg nå bestemt tur til Levanger, *bestemt*.. Hm, det der hørtes i grunn irritert ut, jeg er ikke det altså, men må av og til slå neven i bordet. Merker allerede bekjent tendensen med: "åh Linn Therese, det trodde jeg da virkelig at jeg hadde fortalt deg" (selvom det er godt å tenke at du tydelig tenker jeg er med deg hele tiden, siden du slipper å ringe for å fortelle meg ting, :P). Forresten er jeg glad jeg kjente deg før du blir en rompe! Og jeg vil også komme blandt "vakre mennesker", jeg har blogg jeg også;) Men etter den kritikken din der, tror jeg kanskje jeg skal droppe å gi deg den- min er litt mer for å lette tanker enn politiske og andre samfunns meninger. Love ya forever!! XX Linn

     
  • At 16/3/07 08:40, Anonymous lars said…

    Hvor blei det av sosialist madeleine?

     
  • At 16/3/07 12:33, Blogger madeleine said…

    linn therese: du er så søt. det høres ut som en bra plan med levangertur, men som nevnt tidliger har undertegnede et lite økonomiproblem. men det ordner seg vel. det er godt jeg har noen venner som deg som kjente meg før jeg ble en rompe. da ser de kanskje til innsiden av meg også :) hvis du vil ha link til bloggen din, så må du på en måte gi meg adressa. jeg er glad i deg!

     
  • At 16/3/07 12:34, Blogger madeleine said…

    lars: sosialistmadeleine er nok ikke helt død. men hvorvidt hun har tenkt å leve videre litt handikappet eller i full vigør, er fremdeles usikkert. foreløpig er det greit å være, hm, litt udefinert.

     
  • At 17/3/07 00:06, Blogger Dette er altså meg: said…

    Hm, tror den på en måte dukker opp nå? Ja, godt jeg har kjent deg en stund...;) Du er god på innsiden, det har jeg aldri tvilt på:P men så er du stort sett god på utsiden også, og rompa de tar ikke mer plass en akkurat nødvendig- så jeg skal nok overleve enda noen år med deg;) Forresten, kan du ikke finne noen av de fine sommer 05 bildene eller bulgaria bildene av oss til facebook? Det var vel ikke så lite av oss sommer 05?

     
  • At 17/3/07 00:06, Blogger Dette er altså meg: said…

    Åh, GLAD I DEG OGSÅ, dersom du tvilte;)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker