madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, mars 27, 2007
statistikk frem nå!
de fleste vet at jeg liker matte. og når min vakre roomie kristin lager en halvstatistisk, halvpålitelig undersøkelse om hva som er flørting og hva som ikke er flørting, må denne nyheten bringes videre. for at flest mulig svarer på spørsmålene og statistikken blir reell, bringer jeg dere;

den store og fantastiske og statistisk uholdbare flørte- og hinte-spørreundersøkelsen!
posted by madeleine @ 17:39  
1 Comments:
  • At 27/3/07 18:17, Blogger KUDi said…

    JA! endelig noen som kom på noe sånn... Håbe på svar på gåten..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker