madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, april 24, 2007
och så blinkar det till!
Och så blinkar det till
Och dom tänder alla ljus
Och du var ensam när du kom, nu har magin brunnit ut
Och så släcker dom ner
Alla skyltar alla ljus
Och när parken ligger tom, inser du att din kväll just tagit slut
Och allting är som förut


-kent - "klåparen"

jeg får vondt inni meg og har nesten lyst til å gråte hver gang denne sangen går over i refreng. virkelig. det er bare noe helt, helt nydelig i vendingen. jeg har klippet håret kort. jeg veit ikke om det var opprør, på tide, eller bare en god idé. går egentlig mest for det siste. god idé.

nå skal jeg ikke skrive mer unødvendig babbel.
posted by madeleine @ 01:06  
7 Comments:
  • At 24/4/07 16:44, Blogger ida marie said…

    hvor kort?

     
  • At 24/4/07 16:52, Blogger madeleine said…

    jeg har tatt en ida marie, kan du si. du vet. ida marie hos frisøren.

     
  • At 24/4/07 22:51, Blogger wilfu said…

    Trenger vel ikke si det engang, men du har fullstendig rett ang. den låta. Og jeg gleder meg til å se trynet (håret) ditt imorra.

    Pis'n'løw

     
  • At 24/4/07 23:18, Blogger madeleine said…

    haha, typisk deg william. du så jo håret mitt på torsdag. men du har tydeligvis glemt det. trynet mitt, derimot, er sikkert alltid like nytt og spennende.
    og hurra for verdens beste låt. nå.

     
  • At 25/4/07 00:58, Blogger wilfu said…

    Å. Trodde du liksom hadde frika helt ut jeg nå *skuffa*. Neida. Kanskje best for alle det... Hva mener du med 'typisk deg' forresten? :) Jeg velger å ta det som...noe helt annet enn et kompliment.

     
  • At 25/4/07 09:52, Blogger madeleine said…

    ta det som hva du vil, william. jeg mente det som, vel, noe mer lignende et kompliment. kanskje ikke direkte, men indirekte?

     
  • At 26/4/07 15:36, Blogger vianho said…

    HVOR KORT?!?!!? og hvorfor har ikke jeg fått beskjed før??? hmm? hmm? jeg bare SPØR!?!?!?!

    :P

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker