madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, april 18, 2007
gneldr II.
litt mer gneldring til de hundretusenvise turtelduene som gjemmer seg bak ethvert gatehjørne, skilt, tre og vindu, er på sin plass når vi skriver medio april. for ja, åkej, vi har fått med oss at dere er sånn "forelska". men det får da være grenser. og alle veit at dere krangler en gang i blant også, så hvorfor spare kranglinga til dere kommer innenfor hjemmets fire vegger? er det ikke koselig å ha det koselig når man først er hjemme, og ikke bruke tida der på krangling? neida, dere må gi oss som ikke har noen hånd å holde i illusjonen om at å ha kjæreste er lik pur lykke. for det synes dere tydeligvis er snilt gjort. idioter.

når jeg blir verdensdiktator...
eller, vent.
i hvertfall. fysj.

og nettopp nå passer det fantastisk med et "frida - med hjertet i hånden"-sitat.
det verste er de som holder hverandre i hendene. jeg blir kvalm.
posted by madeleine @ 21:24  
3 Comments:
  • At 18/4/07 22:43, Blogger KUDi said…

    det er en konspirasjon.
    hele håndholdinga.

     
  • At 18/4/07 23:16, Blogger madeleine said…

    ikkesant? og russerne er garantert innblandet, som i alle konspirasjoner. det gjelder å ta problemet ved roten.

     
  • At 19/4/07 10:06, Blogger KUDi said…

    ja, enig. Jeg sier vi infiltrerer Russland og finner ut hvilke hjernevaskingsmetoder de bruker.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker