madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mai 25, 2007
brøl/how you doin'?
da jeg var i afrika lærte jeg en viktig ting om løver. hver gang de vil ha litt kos, eller, dette gjelder vel mest dameløvene, men manneløvene later til å være klare for kos hele tida, er det bare å vifte litt med halen. så skjønner manneløven det.

så nå tenkte jeg at jeg skulle vifte litt med halen. jeg tenkte det i går i hvertfall. førstesida som møtte meg på dagbladet fortalte; "Bloom søker dame". vi prater da selvsagt om Orlando Bloom, som for tiden er svært aktuell som fløtepirat. da jeg leste det før skolen, tenkte jeg "her er det muligheter, madeleine!". så så vi "Dead Man's Chest", altså Pirates of the Caribbean 2, på kvelden. og Bloom avslørte seg som en - tør jeg si - pinglete fløtepirat. slike pirater vil ikke madeleine ha. la den saken være klar. og jeg forbeholder meg retten til å trekke konklusjonen om at JA, han er nok fløtepirat i virkeligheten også. Johnny Depp, derimot. han blir aldri noen fløtepirat.

lurer du på hva du skal gjøre i sommer? hvor du skal dra på ferie? jeg vet! Kristiansand Dyrepark. det er himmel på jord, eller så nærme du kommer. dessverre jobber jeg ikke lenger på fantastiske Bakeren i Kardemomme By, men Kardemomme By består, verdens beste by. og, tilbake til den halvveis røde (kanskje mer rosa?) tråden her. i år har de fått løver i Dyreparken. sprell levende løver. og se på bildet, da. det er de søteste løvene jeg har sett. selvsagt kan du dra på safari på Masai Maara også, men det koster mer penger. ikke nok med det; du får ta stilling til det evige spørsmålet; hva er best? løve eller tiger? for vi, kremt, Dyreparken, har tigre også. jeg har prøvd å finne ut av dette siden i fjor sommer, men klarer ikke å bestemme meg. overhodet.
posted by madeleine @ 16:28  
3 Comments:
  • At 25/5/07 17:16, Blogger KUDi said…

    Kult me løver i dyreparken!! MÅ SE! muligt eg holde ein knapp på løver nå.. eller gjørr eg d?

     
  • At 27/5/07 19:39, Blogger vianho said…

    *bytte bort løver med et stk Madeleine i Parken* :D ja!!

     
  • At 27/5/07 23:36, Blogger madeleine said…

    jeg tror nok jeg må ha med meg en kristin for å være tilsvarende bra underholdning som hva løvene vil være... du skjønner, vi er egentlig ganske morsomme, og burde laget realityshow. men joda. DLP vil alltid være hjemme for meg, og det vet du, ane :)
    og kudi; du besøker vel grimstad i sommer, går jeg ut fra? så tar vi en parktur? ja!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker