madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, mai 08, 2007
hils på Ninja-Bull!


møt Ninja-Bull. hun er søren ikke lett på tråden eller billig, men når du først har henne i fanget kan du bøye og tøye henne slik du føler for. lett å legge ned. bærbar. liten og nett, ripefri. gir jeg henne fingeren, gir hun meg vista. hun er neimen ikke lett å få tak i heller. playing hard to get, men hun lurte ikke meg.

noen mener jeg ikke kan kalle min svært søte laptop et jentenavn. men slik jeg ser det har hun svært få maskuline trekk over seg. også var Ninja Bull drømmenavnet på en datter i fremtiden, men det forutsetter to heller usannsynlige ting; a) at jeg finner meg en mann som heter Bull, og b) at denne herr Bull går med på å kalle dattera si for Ninja. så da tenkte jeg som så, at det var like greit å bruke navnet nå. først som sist.

forøvrig; om det skulle sitte en herr Bull der ute i en trivelig alder som leser dette, er jeg ledig for dejting. anytime. fint om du er kristen. ellers blir jeg sabla lett sjarmert.
posted by madeleine @ 14:16  
4 Comments:
  • At 8/5/07 23:10, Blogger KUDi said…

    Jeg kjenner en som heter Bull.. han er kristen og.. seriøst!



    http://www.facebook.com/profile.php?id=755980577&hiq=bull%2Ctorgeir

     
  • At 9/5/07 17:58, Blogger kristin said…

    Bortsett fra at han er litt for høy for deg, kjære Lillema, SLÅ TIL! Ach, mein Gott, ich liebe Ansichtsbuch! Nesten wie viel ich liebe Deutsch. Ach. Ich sollte nicht Zucker einnehmen, nein.

     
  • At 10/5/07 10:05, Anonymous Anonym said…

    hva me wergeland? eller welhaven? Ninja welhaven, ninja bull...
    passer like godt d...

     
  • At 10/5/07 11:18, Blogger madeleine said…

    du må jo innse at ninja-bull vil bli en ener i feministisk sjølforsvar!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker