madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mai 18, 2007
møkkatrøtt
jeg tar fra og med nuh og inntil i morgen på en rimelig tid av dagen, type klokka tre, permisjon fra verden og alle tenkelige hensyn. er utslitt.
det er ikke barebare å bli lykkelig av korpsmusikk, elske nasjonaldagen og i tillegg bli sur på folkemengder av uante dimensjoner. det sier seg nesten selv, man blir lei.

men jeg har trultet rundt i min [nye] bunad i hele dag, og tenkt "jeg går ut fra at alle vet at jeg er byens fineste i dag". jeg tror jeg er litt forelska i bunaden min. den trenger nesten et navn.

opptelling, marsj;
1 is
2 pølser
2 pizzastykker
0 brus
1 Ja, vi elsker
1 Gud signe vårt dyre
0 søling på bunaden
0 russekort (i dag)

og nå: 1 sabla god natt i senga mi. så lenge jeg klarer.
posted by madeleine @ 00:05  
7 Comments:
  • At 18/5/07 00:26, Blogger kristin said…

    Venta. Jeg var hjemme kvart over null, og da var det helt madeleinefritt her. Sprang du i seng rett etter å ha postet?

     
  • At 18/5/07 01:00, Blogger KUDi said…

    Bilde?

     
  • At 18/5/07 11:01, Blogger madeleine said…

    jeg sprang i seng og postet der. utspekulert.
    bunadbilde kommer neppe her, men antagelig på facebook. kanskje.

     
  • At 20/5/07 21:50, Blogger Magnus said…

    Du var en av dem som slapp å stå opp klokken 7 på 18. mai. Heldiggris

     
  • At 21/5/07 00:54, Blogger madeleine said…

    vi var flere enn bare meg. og jeg var, som du kanskje forstår, helt utslitt. så vil vel si at det var velfortjent. selv om det sikkert var ufortjent for din del å stå opp klokka sju. nuja.

     
  • At 21/5/07 00:56, Blogger madeleine said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

     
  • At 22/5/07 14:02, Blogger Magnus said…

    Med tanke på at jeg har vært klar over det siden desember var det jo ikke akkurat så ille.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker