madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, mai 21, 2007
parkfilosofi
jeg kommer i blant med noen klekkelige gode sitater, om jeg skal si det selv. som jeg gjerne gjør. i dag, da vi satt godt plassert i en park og spiste kylling og loff, klarte jeg å lempe ut av meg;
"jeg liker parker bedre enn natur"
det er kanskje en drøy ting å si, men jeg kan glatt stå inne for det. jeg kjenner at den virkelige naturen som alle elsker, er bra, men at i lengden foretrekker jeg nok å ha det meste innen rekkevidde. en deli på hjørnet. en leilighet med en god seng innenfor rimelig avstand. naturen er Guds underverk, javisst, men jeg synes den er mer kledelig i begrenset fasong.

forøvrig har jeg relativt ofte i det siste gjentatt;
"jeg er egentlig ganske billig."
posted by madeleine @ 22:46  
4 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker