madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, juli 26, 2007
ordløs?
jeg merker jeg mangler stadig flere ord når jeg ikke bruker dem. dagboka har lagt på hylla hele juli. jeg mister ting å fortelle. jeg gidder ikke sette ord på det jeg tenker. på en måte er det behagelig, javisst. på den andre siden, vel, så er det ikke meg. jeg tror jeg brukte opp ganske mange da jeg var forlover og talte til det vakre brudeparet på lørdag. men kjenner jeg meg selv rett, har jeg vel fortsatt en del å gå på?

også er det noen ord, noen søte ord, som spiller om og om igjen i hodet mitt. jeg liker de ordene. de er gode. men de kommer ikke ut. noe inn, ingenting ut. nesten.
posted by madeleine @ 19:53  
1 Comments:
  • At 27/7/07 20:21, Anonymous Rebella said…

    Du er søt du Madeleine. Jeg liker deg. Kom tilbake til Oslo! Oslo savner deg! Og kanskje jeg også? ;)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker