madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, august 10, 2007
et skritt inn i mellomrommet
med tanke på at mitt forrige hjem het dukkehjemmet, måtte jeg finne et navn til min nye bopel også. altså rommet mitt. og plutselig hadde jeg det der. mellomrommet. siden veien jeg hadde min barndom i het mellomveien. og jeg skal ikke bo på dette rommet for evig. bare til jul, først, i hvertfall. i mellomtida. jeg lander i mellom. og siden generelt mye med meg gjør at jeg faller mellom to stoler, så tror jeg at jeg vil trives på mellomrommet. i mellomrommet mitt.

og nå flytter jeg veldig snart tilbake til oslo, min by. og det er veldig bra. også skal jeg bli misjonær. et halvt år i hvert fall. vi var syv stykker i kveld, og av syv var det bare jeg og en til som tenkte på misjonærstillingen når jeg sa at jeg skulle misjonere og bli misjonær. to av syv. men okå. det var ikke flaut i det hele tatt.
posted by madeleine @ 00:39  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker