madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, september 28, 2007
!!!
sjokk.
vantro.

"æhæ?!!!"

jeg sitter her, stille en torsdagsnatt og skal legge inn cder på Ninja-Bull og gi mp3-spilleren min, eller mo-bull som hun heter, noe nytt å spille for meg. jeg fant ut at det var like greit å begynne på a. så kom jeg til bigbang, oh, bigbang. de står åpenbart kronologisk innenfor artistnavnene, og jeg hoppet gladelig over "waxed" (aldri helt klart å like den, på ordentlig liksom) for å nå frem til høydepunktet, min musikalske åpenbaring, som skjedde ved en hendelig feiltakelse, og som betydde den sakte og sikre død for cleopatra-platas repitisjon i min spiller. electric psalmbook. jeg åpner opp coveret og tar ut...

tar ut...

er det noen i denne vide verden som har sett min electric psalmbook-skive? skiven jeg har knuget tett til mitt hjerte i snart ti år, som jeg anbefaler på det varmeste til alle som vil høre på bigbang, som jeg elsket og fortsatt elsker? kristin, lisa, noen?
posted by madeleine @ 00:51  
4 Comments:
  • At 28/9/07 08:46, Blogger kristin said…

    Vi snakker muligheter her... Vent på storopprydning.

     
  • At 28/9/07 21:10, Blogger Lisa Marie said…

    Høh? Hva er dette for noe?

     
  • At 28/9/07 21:35, Blogger madeleine said…

    bigbang-cd som heter "electric psalmbook". savnet. bare selve plata.

     
  • At 29/9/07 20:55, Anonymous Reberbra. :P said…

    Jeg kjenner følelsen så alt for alt for godt. Hvor er min Løvenes Konge DVD-plate, og hvor er min Thomas Dybdahl cd? Jeg har innpaknigen, men null cd. Kjedelig!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker