madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, september 25, 2007
"dån"
jeg kommer til å se varg veum - bitre blomster av kun en grunn. en særs dårlig grunn, kanskje, det er verken fordi jeg har lest boka eller har noe videre kjærlighetsforhold til bergen. det er bare fordi hovedrolleinnehaveren heter trond espen seim.

jeg kommer til å elske varg veum - bitre blomster av kun en grunn. en særs dårlig grunn, kanskje, det er verken fordi den gir meg godfølelse eller fordi jeg sikkert kommer til å skvette. det er bare fordi hovedrolleinnehaveren heter trond espen seim.

hvis du synes jeg blir fjatrete, kvitrete, og kanskje mistenker at jeg dåner når jeg er ferdig med dette innlegget, kan du glede deg over en uten tvil gledelig fakta: jeg pønsker på et sabla bra innlegg. det kommer nok i morgen.


trond espen seim, I say no more.
posted by madeleine @ 23:59  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker