madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, september 30, 2007
ro her
jeg er en nomade. kompakt, kanskje, men det blir aldri ro selv om jeg bare er en. på lenge nå. hjem fra svipptur til grimstad, mellomlander i bursdag, før jeg stikker innom mellomrommet for natta og drar igjen i morgen tidlig. vekk. og tilbake. og så litt tilstede, og vekk igjen. og jeg veit det fortsetter. etter nyttår stikker jeg til kenya, og leker enda mer nomade der. for å finne ut mange ting, men jeg har allerede funnet ut av dette; jeg er ikke skapt for nomadeliv. derfor elsker jeg mellomrommet, som i år er alt som er mitt og alt som er ro og fred og stillhet og sånn. takk og lov for mellomrommet.
posted by madeleine @ 23:15  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker