madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, september 20, 2007
sett inn fin og passende tittel her
siden thomas var så vennlig at han tægget alle som hadde lyst, fant jeg ut at en meme gjør seg når jeg egentlig skal gjøre ørten ting OG legge meg i løpet av en halvtime. jeg tenkte, siden det aldri kommer til å skje uansett. at jeg legger meg liksom. så her, veldig kjedelige, dog trivlige, fakta om undertegnede.

*dagens leppestift/lipgloss: aloe vera-stick. verdens beste.
*dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): paul smith - extreme. favorittparfymen, uten tvil.
*dagens sko: en måned gamle, dritfine le coq sportif-sko. grønne og rød. med hane.
*dagens smykker: en svart stjerne i hvert øre.
*dagens bok (altså den du leser nå): Bibelen. (nei, ikke for å være kristen og kjedelig, men det er faktisk den boka jeg har lest i dag. og vi prater flere kapitler.)
*siste cd du hørte på: haha! roland utbult - milstolpar. disk 2 og 3.
*siste film du så: bourne ultimatum.
*siste reise du var på utenbys: til tjellholmen utenfor hvaler i østfold, med klassen.
*siste nettsted du var innom før denne bloggen: oppvekst
*siste te/kaffe du drakk: kanelte fra kenya, tirsdag. nam.
*siste setning du sa: "da går jeg!" veldig kjedelig, i grunn, jeg bør prate mer med meg selv. på fritida og sånn.
*list opp tre ting fra veska/lomma di: paraply, verdens fineste lighter, og nøkkelbånd som sier at jeg er medarbeider på pinse for alle. halleluja, amen.
*list opp stien dette memet har gått: glamourbibliotekaren > tankelandet > prinsesse vil ikke > sånn er livet > bare thomas > madeleine er skjult (thomas har linket til alle, så det droppa jeg.)

disse må også ta meme, fordi jeg sier det (knis.): ane, kudi, sandra, jack sparrow.

forøvrig; dette er pappaen min: jeg sier at jeg trenger såsåmye til tannlegeregning. pappa gir meg nesten dobbelt. dette er pappaen min. derfor har ikke jeg så vanskelig for å tro på en god Gud, jeg. en som gir i overflod. for det er det pappaen min alltid gjør. pappaen min, altså. jeg bare sier det. han unner jeg hele verden å møte. og å ha som pappa. og nå snakket jeg egentlig både om Gud og om min jordiske pappa.
posted by madeleine @ 23:04  
2 Comments:
  • At 21/9/07 05:34, Anonymous Thomas said…

    Nå blei jeg glad. Du er skjønn. Jeg tror det er første gang noen har plukka opp et meme fra meg, faktisk. Hvis det hadde passa seg, skulle jeg tilbudt deg jordbær med sukker på.

     
  • At 21/9/07 12:26, Blogger madeleine said…

    knis, takk. jordbær med sukker på, altså. beste i verden. uten tvil. bedre enn melkesjokolade, til og med.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker